עיצוב בית פרטי – עיצוב פנים בסגנון מודרני ועכשווי

בבנייה או שיפוץ של בית פרטי יש לקחת בחשבון הרבה מאוד אספקטים, ועיצוב פנים לבית פרטי הוא אחד הפרמטרים החשובים ביותר שיש לקחת בחשבון. מעצבת הפנים רחלי יעיש מסבירה כיצד יכולה מעצבת פנים מנוסה לסייע לכם בעיצוב בית פרטי.

עיצוב מודרני לבית פרטי | רחלי יעיש - מעצב פנים במרכז הארץ
עיצוב מודרני לבית פרטי – רחלי יעיש

לעצב בית פרטי לבד או עם מעצבת? זאת לא באמת שאלה..

חלילה לא מתוך זלזול בכישורי העיצוב של אף אחד או בסטייל האישי שיש לחלקכם, אבל רמת התוצאה הסופית משאירה את השאלה הזאת מחוץ לדיון אמיתי. מעצבת פנים מקצועית תדע כיצד לשלב את הרצון שלכם עם פונקציונליות הכרחית וכיצד ליצור תוצאה הרמונית, מתוך ראיית הפרטים הקטנים כמו גם את המכלול השלם כולו, במקביל. למעצבת מקצועית יש כלים שאין לכם, רעיונות שאין לכן ופתרונות שלעולם לא תדעו עליהם בלעדיה, ולא משנה אם אתם זקוקים לעיצוב בית פרטי צנוע במושב או שאתם זקוקים לעיצוב בתי יוקרה באיזור תל אביב והמרכז.

נעים מאוד, רחלי יעיש

תהליך עיצוב של בית פרטי, כמו תהליך עיצוב של כל בית אחר, תהליך תכנון אדריכלי או עיצוב פנים והום סטיילינג לבית פרטי, חייב להתחיל מפגישת היכרות כמובן. סביר להניח שעד שהגעתם למעצבת הפנים כבר ראיתם עבודות שלה שמצאו חן בעיניכם ולכן פניתם אליה. הפגישה הראשונה חיונית כדי לקבל הפניה ללקוחות ממליצים, אבל לא רק, אלא בעיקר כדי לבדוק את מידת הכימיה האישית שלכם עם המעצבת ואת התקשורת ביניכם.

העבודה על עיצוב בית פרטי היא קרובה וצמודה, ומכיוון שאתם נותנים למעצבת את המנדט להגשים את החלום שלכם על בית משלכם, חשוב שהתהליך יהיה נעים כדי שהתוצאה תהיה טובה, וחשוב שתרגישו שהיא מבינה אתכם וקשובה  לרעיונות שלכם, לרצונות שלכם ולצרכים שלכם.

מגשימת החלומות בעיצוב הבית הפרטי שלכם

הבית הוא שלכם, לא של המעצבת. עיצוב הבית צריך להביא לידי ביטוי את האישיות שלכם ואת הרצון שלכם, כאמור, והמעצבת, למעשה, צריכה להיות זאת שמוצאת איך להלביש את החלום שלכם בחומר. אם התקשורת ביניכם טובה, המעצבת תצליח ליצור עבורכם בית שיענה על כל הציפיות שלכם וישרת אתכם בצורה הפרקטית הטובה ביותר, בלי לוותר על אסתטיקה, כמובן.

הדרך ליצור את זה חייבת להיות דואלית והדדית, ומתחילה בהעלאת רעיונות משותפת, והכנת סקיצות של המעצבת עד למציאת האפשרות הטובה ביותר.

עיצוב מודרני לבית דו קומתי | רחלי יעיש - מעצב פנים במרכז
עיצוב מודרני לבית פרטי דו קומתי (צילום מבחוץ) – רחלי יעיש

טרנדים זה לא רע אבל…

עוד נקודה בה בא לידי ביטוי תפקידה החשוב של מעצבת הפנים הוא בשמירה על בעלי הבית מפני טרנדים. לא שיש משהו רע בטרנדים, חלילה, אבל בזמן עיצוב בתים פרטיים צריך לדעת כיצד להיעזר בהם נכון ולא להיקבר תחתיהם .

עיצוב בית פרטי בסגנון עכשווי או עיצוב בית מודרני, אין פירושו עיצוב שכולו טרנדים, אלא שימוש בטרנדים מסוימים על גבי קלאסיות שתישאר עדכנית לשנים ארוכות, כדי שלא תמצאו את עצמכם מעצבים את הבית מחדש כל שנה או שנתיים, אלא אם כן בא לכם.

רחלי יעיש – עיצוב בתים פרטיים שכיף לגור בהם.

התקשרו עכשיו לתיאום פגישת ייעוץ 054-4222519

דילוג לתוכן