עיצוב דירה לדוגמא: האלמנטים שימגנטו את הקונים

כל מי שאי פעם קנה או שכר דירה מכיר את התחושה הראשונית הזו, כשנכנסים לדירה שמרגישה בבית. למרות שהריהוט הוא לא שלנו, שהתמונה על הקיר היא בכלל של מישהו אחר ושהצבעים הם הכי לא מה שדמיינו, פתאום אנחנו מתחברים.

אנחנו יכולים לדמיין איפה יוצבו הרהיטים שלנו, איך ייראו הפריטים במטבח ואיזה עציץ יונח בפינת החדר. עיצוב דירה לדוגמא עוסק בדיוק בתחושות האלו – הוא גורם לקונים לדמיין, להבין ולתכנן איך ייראו החיים שלהם בתוך הדירה.

אז אילו אלמנטים ימשכו את הקונים לראות, לדמיין ולרצות לקנות?

הנה כמה מהעקרונות החשובים של עיצוב דירה לדוגמא.

בחירת צבעים טרנדיים אבל קלאסיים

כשאנחנו מעצבים דירה לדוגמה, אנחנו יכולים להימשך לטרנדים חמים ולהפתעות דרמטיות, אבל בסופו של דבר אנחנו רוצים שהקהל שמגיע לראות את הדירה יתחבר אליה מיד. בחירת הצבעים היא קריטית לרגע הזה של ההתאהבות, ולכן כדאי להקפיד על בחירת גוונים טרנדיים, שמתכתבים עם עולם העיצוב היום – אבל שמירה על מראה קלאסי ונייטרלי יחסית.

אנחנו רוצים ליצור תחושה שלדירה יש אופי משלה, אבל שכל אחד יוכל ליצוק אליה את העולם שלו ואת העדפות העיצוב שלו.

עיצוב מטבח יוקרתי - רחלי יעיש

ריהוט שעושה תחושה ביתית ויוקרתית

עיצוב דירה לדוגמה כולל  בחירת פריטי ריהוט. הפריטים הם בעצם דוגמה חיה וממחישה לאיך הולכים להיראות החיים בבית. איפה נישן, איך נוכל להתכרבל בסלון בנוחות מול הטלוויזיה ואיפה יאוחסנו מגבות האמבטיה המפנקות.

הדגש בבחירת הריהוט הוא על האווירה הכללית בדירה, הקונספט התכנוני שלה וגם על התחושה – אנחנו רוצים ליצור תחושה ביתית וחמימה אבל לא לשכוח את היוקרה, אפקט ה"וואו" והחשק להישאר. ריהוט פשוט מדי, ישן או זול – עלול ליצור בדיוק את ההפך.

תאורה שיוצרת אווירה

אחת הדרכים הכי נכונות ליצור עניין בדירה לדוגמה הוא על ידי שימוש בתאורה. פריטי תאורה מעוצבים שהם חלק מהעיצוב הכללי של החדר, אבל גם גופי תאורה קטנים שיוצרים אווירה אינטימית בפינות שונות. מהמנורה שליד המיטה ועד לתאורה במסדרונות.

מגוף התאורה המעוצב ששופך אור מדויק על שולחן האוכל ועד לאור הנעים שבפינת הקריאה, ליד הכורסה הכי מחבקת שיש.

עיצוב תאורה

ללמוד מהדוגמאות בשטח

אפשר למצוא היום בכל רחבי הארץ דוגמאות לדירות לדוגמה, שמעוצבות במסגרת פרויקטים חדשים שנבנים בערים הגדולות וביישובים קטנים. פרויקט משכנות האומנים שצפון הוא דוגמה אחת – במסגרתה עוצבו דירות לדוגמה שמתחברות לתחושת ההתחדשות של האזור.

הפרויקט שממוקם בקריות מסמל חידוש פני העיר, עם תנאים חדשים לתושבים, קרבה לתחבורה ציבורית, נוף של הים וגם של העיר והרבה נוחות ופינוק. הדירות עוצבו תוך מחשבה על הנוף והצבעים המאפיינים אותו, על קהל היעד של הפרויקט ועל יצירת תחושה של יוקרה ואלגנטיות. פרויקט משכנות האומנים הוא רק דוגמה אחת, אבל אפשר ללמוד מצפייה בתמונות הדירה לדוגמה הרבה מאד על הדרך שבה גורמים לאנשים להתאהב בפרויקט מגורים ולדמיין את החיים בו.

 

דילוג לתוכן