פוסטים אחרונים

רשתות חברתיות

עיצוב פנים מודרני – יוקרתי על מה אסור לוותר

עיצוב פנים יוקרתי מחייב הקפדה על איכות, על חומרי גלם ועל עבודה עם בעלי המקצוע המתאימים. בעיצוב פנים מודרני יוקרתי אי אפשר ואסור לעגל פינות. ויתור על הסטנדרט הגבוה ביותר באחד הפרמטרים יוביל לתוצאות טובות פחות, ויפגום בתוצאות העבודה.

רחלי יעיש, מעצבת פנים מומחית בעיצוב מודרני יוקרתי, מסבירה על מה אסור לוותר בשום אופן.

עיצוב בתי יוקרה מפוארים, עיצוב פנים יוקרתי - רחלי יעיש

החזון

עיצוב מוצלח חייב להישען על חזון עיצובי, שנבנה על ידי המעצבת ובעלי הבית יחד. בניית החזון נעשית בתהליך בו המעצבת לומדת להכיר את בעלי הבית, את צרכיהם, רצונותיהם וחלומותיהם, ומתרגמת אותם לכדי עיצוב. תהליך בניית החזון העיצובי לקח זמן ולא כדאי לזרז אותו, אך בסופו מתקבלת תמונה מדויקת של הבית המושלם עבור בעלי הבית שניתן להתחיל לבנות.

הקפדה על הפרטים 

ההקפדה על פרטי הפרטים, בכל דבר ודבר, היא מאבני הבסיס של עיצוב פנים מודרני יוקרתי. התפשרות אינה אופציה, לא ברמה העיצובית, לא בחומרים, ולא באמת העבודה המוקפדת. כדי להגיע לתוצאות הטובות ביותר יש לפעול בדקדקנות ולא לוותר גם כשקשה להשיג חומרי גלם מסוימים או כשצריך להמתין בעל המקצוע המתאים יתפנה ממחויבות קודמת. את זה, לא כל עצבת פנים יכולה לעשות.

איכות היא לא מילה גסה 

בתחום העיצוב בכלל ובפרט כאשר מדובר על עיצוב פנים יוקרתי, איכות היא לא מילה גסה אלא ההיפך – איכות היא מילת המפתח. האיכות היא חלק בלתי נפרד מההפקדה על הפרטים והיא הפרט החשוב ביורת שיש להקפיד עליו: אנשי המקצוע הטובים ביותר שיעבדו עם חומרי הגלם הטובים ביותר יספקו את התוצאות הטובות ביותר. כל ויתור יגרור בהכרח תוצאה פחות טובה.

בתים יוקרתיים מעוצבים בסגנון מודרני | רחלי יעיש - עיצוב פנים

בחירת המעצבת

כדי להשיג עיצוב פנים מודרני יוקרתי יש לעבוד עם מעצבת פנים שמתמחה בסגנון עיצוב יוקרתי, ויש לה ניסיון בתחום. מעצבת שאין לה ניסיון בתחום העיצוב היוקרתי לא תדע להגיע לתוצאות המבוקשות. הפרמטר השני שיש לבחון בעת בחירת מעצבת פנים הוא רמת הכימיה שלה איתכם ושלכם איתה. חשוב לוודא שנוח לכם עם המעצבת, שאתם יכולים לדבר איתה, שנעים לכם במחיצתה ושהתקשורת ביניכם זורמת כראוי.

תהליך עיצוב בית החלומות שלכם, ובפרט החלק הראשון של בניית החזון העיצובי עשוי להיות תהליך אינטנסיבי ואם יש קצר תקשורתי כלשהו בתהליך, הסיכוי שתשיגו בדיוק את התוצאה הרצויה נמוך, ובכל מקרה עדיף לעבור את תהליך הבנייה והעיצוב בצורה נעימה ולהיכנס לבית ברגל ימין.

דילוג לתוכן