ההבדל בין עיצוב פנים של מבנה פרטי למבנה בשימוש עסקי

על פניו זה נראה מאוד ברור, כשאנחנו ניגשים לעצב מבנה פרטי זה לא יכול להיות דומה לעיצוב של מבנה עסקי. שני המבנים בנויים אחרת, שני המבנים מיועדים למטרות אחרות, שני המבנים נתפסים בצורה אחרת במרחב, לא פעם הם גם נמצאים באזורים אחרים.

עם זאת, אנחנו יכולים לראות לא מעט מקרים בהם אנשים דואגים לייצר עיצוב דומה, כאשר לרוב הניסיון הוא לעצב את המשרד כמו שמעצבים בית מגורים, מתוך כוונה ברורה לספק הן לעובדים והן ללקוחות תחושה שאכן מדובר בבית ולא במקום עסקי, במקום עבודה רגיל.

כשאנחנו פונים אל מעצבת פנים בשרון או אל כל מעצבת בכל מקום אחר, ברור לנו שהמטרה היא לעצב את המקום באופן כזה שיתאים לצרכים ולמטרת שלנו. הצרכים והמטרות של בית פרטי הם שונים מאלה של עסק. אנחנו לא יכולים להשוות ביניהם, שכן סוג הדיירים שנמצאים במקום הם אחר, משך הזמן שנמצאים במקום הוא שונה, אופי השימוש במבנה הוא שונה. אפילו כשמדובר על מבנה מגורים שמשמש במובן מסוים כעסק, למשל, במקרים של קליניקה או משרד עסקי שנמצא בתוך בית מגורים, אזי שאנחנו נוכל לראות הבדל מסוים בעיצוב.

עיצוב מרפסת פנטהאוז בשרון, מעצבת פנים בשרון - רחלי יעיש

צריך לומר, במקרים בהם שני המבנים קשורים אחד בשני, אנחנו נגלה שיש גם הפרדה בין השניים, כלומר יהיה ניסיון להפריד בין חלק שמשמש את דיירי הבית לבין החלק שמשמש כמשרד או קליניקה עם לקוחות, זאת על מנת שלא לערבב בין שניהם, אפילו לא באופן סמלי.

 

כיצד מעצבת פנים בשרון יכולה לעזור בנושא

כשאנחנו פונים אל מעצבת פנים בשרון, בפרט מעצבת לבית פרטי בשרון בשביל שתעצב עבורנו מבנה מגורים עם משרד וקליניקה, הרי שהיא תוכל לייצר עבורנו עיצוב באופן כזה שיהיה משלים מצד אחד אך נפרד. כלומר, המשרד או הקליניקה או כל אזור עסקי אחר שנמצא במבנה המגורים, יהיה אולי בעל סגנון עיצוב דומה למבנה המגורים, ובכל זאת, הוא יהיה נפרד, כך שלא יהיה קשר בין השניים.

באופן טבעי, זה יהיה הרבה יותר פשוט אם אין בכלל קשר בין השניים, בין אם זה בגלל שהמבנים לא נמצאים אחד בתוך השני. אז אנחנו נבחן את הנקודות המשמעותיות עבורנו בכל מבנה ועל פיהם אנחנו נחליט כיצד לעצב את שני המבנים.

אם אנחנו בוחרים, כן לבנות משרד, קליניקה או כל מבנה עסקי אחר בתוך מבנה המגורים שלנו, אזי שאנחנו צריכים לקחת בחשבון את עצם זה שאי אפשר ליצור הפרדה בפועל, אך אנחנו חייבים לייצר הפרדה כזו שהחיים הפרטיים שלנו לא יתערבבו עם החיים המקצועיים, ודבר לא יפריע לדבר. לשם כך אנחנו נעצב כל חלק בצורה כזו שלא יהיה קשר ביניהם.

עיצוב פנים ללובי בבניין מגורים בשרון | מעצבת פנים בשרון - רחלי יעיש

 

דילוג לתוכן