השילוב בין עיצוב פנים הבית לבין בחירת הצבע

כאשר מדובר בבית הפרטי שלנו, אנו מעוניינים בכך שהוא ייראה טוב. ואין זה משנה אם אנו גרים בו כבר 10 שנים, או שרק עכשיו הצלחנו לאסוף סכום כסף נכבד על מנת לקנות את דירת חלומותינו. על כל פנים, לאחר שבדקנו שנקודות החשמל מחוברות היטב ווידאנו שאין בעיות באינסטלציה, עלינו להתאים את עיצוב פנים הבית לצבעים שבהם נצבע אותו.

כך תתאימו את הצבעים לבית ב-3 דרכים

מעוניינים לשלב את הצבעים החדשים שתבחרו עם הבית?

אלה כמה טיפים שכדאי להביא בחשבון:

למצוא את האיזון הנכון – לא אחת אנו מתלבטים בין בחירת צבעים דומיננטיים ועזים לבין צבעים עדינים כשאנו מדברים על צביעת קירות. אם אתם מעוניינים לשלב את הרהיטים עם עיצוב הבית, כדאי לאזן בין הדברים. אם מדובר בצביעת קירות, שלבו בין צבעים דומיננטיים לעדינים. אם מדובר בעיצוב פנים הבית – אפשר, למשל, לשלב בין קירות לבנים לרהיטים בצבעים כהים. שילוב זה ייצור הרמוניה בין הפריטים בבית.

מנמיכים או מרחיבים חלל לפי הצבע – ניתן ליצור אשליית נפח בזכות שימוש מושכל בצבעים. כך למשל, אם תחליטו לצבוע את קירות הבית בצבע חם כמו חום או כתום כהה, תיצרו אשליית הגבהה. כמו כן, אם תבחרו להשתמש בצבעים חמימים ובהירים כמו כתום בהיר או צהוב לימון, תגלו שאתם יוצרים בחדר תחושה של מרחב.

התדמית שאתם יוצרים באמצעות הצבע – צבע הקירות מעיד רבות על התדמית שלכם. אם אתם מנהלים משרד עורכי דין או הנהלת חשבונות, תוכלו להשתמש בצבעים סולידיים ורשמיים כמו אפור, תכלת או ירוק בהיר. צבעים אלה מעידים על רצינות ויוקרה. מנגד, אם אתם מעוניינים בשילוב צבעים בבית הפרטי שלכם, ניתן לבחור בצבעים עליזים יותר כמו סגלגל, ורוד או שילובים עדינים של אדום וכתום. כמו כן, לפני צביעת הדירה חשוב להגדיר את המטרה שלכם. האם אתם מעוניינים בחדר מנוחה? או אולי בחדר שיוצר תחושה של ריכוז?

מי צובע את הדירה שלכם?

אתם יכולים כמובן לצבוע את הדירה בכוחות עצמכם, אך אם אתם מעוניינים לחסוך בזמן ומאמצים, כדאי להזמין את שירותיהם של צבעים מקצועיים. צבעים אלה יכולים לסייע לכם בכל הדרוש על מנת שהבית שלכם ייראה טיפ טופ. הם יקשיבו לכל דרישותיכם ויבצעו את העבודה על הצד הטוב ביותר. כמו כן, הצבעים משתמשים בכלים וחומרים איכותיים – החל מהצבעים שאתם בחרתם וכלה בכלים המשמשים אותם לצביעת הדירה. כמו כן, לצבעים יש סדר עבודה מוגדר. על פי רוב, הם מתחילים מהתקרה ועוברים לקירות. הם עובדים ללא לאות עד שמתקבלת התוצאה המוגמרת והרצויה.

הפסח בפתח ועוד לא התחלתם לצבוע את הבית? מרגישים שהדירה שלכם זקוקה לשינוי דחוף? אם אתם מעוניינים לדעת יותר, לחצו לפרטים על צבעי לבית והזמינו צבעים מקצועיים. הם יגיעו אליכם ללא דיחוי.

דילוג לתוכן